O mnie

Już nie nastolatka, choć ciągle dzieciak w duszy. Pasjonuje się życiem. Interesuje się aktorstwem, filmem i teatrem. Lubi robić zdjęcia, gotować, czytać i wywijać salta. Uwielbia koty i kawę.
Ma milion pomysłów na minutę, wszystkiego chce spróbować. Nie potrafi też streścić siebie w paru zdaniach, więc zapraszam do czytania bloga. ;)
kontakt:
itsnesti@gmail.com

sobota, 20 sierpnia 2016

Lomi Lomi mask

Hej!
Dzisiaj o masce regenerującej z firmy LomiLomi. Już od dawna chciałam wypróbować materiałowe maseczki i ostatnio natknęłam się na nie w Hebe. Na początku zainteresowało mnie opakowanie - przyciąga wzrok, jak okazało się, że jest to maska jakiej szukałam i do tego kosztuje ok 5zł od razu kupiłam dwie.


Producent obiecuje odżywienie i regenerację a także ukojenie dzięki działaniu aceroli. Produkt przeznaczony jest do każdego rodzaju cery. Jakie są moje wrażenia? Pierwsze co zauważyłam to to, że materiał jest bardzo mocno nasączony jakby żelową substancją. Nawet po nałożeniu i odczekaniu 30 minut, maska nadal jest bardzo mokra - nie wysycha. Dużo produktu zostaje też w opakowaniu, a producent zaleca wsmarowanie pozostałości w twarz lub inne suche miejsca jak np. stopy. Ja tego nie zrobiłam z jednego powodu - po zdjęciu maseczki zaczęłam wklepywać pozostałość w twarz i niestety produkt nie chciał się wchłonąć, zostawił jedynie lepką powłokę. Pozostawiłam go tak przez następne paręnaście minut a następnie postanowiłam przemyć twarz wodą żeby pozbyć się tego klejącego uczucia. Nałożyłam krem i poszłam spać. Nie podziewałam się w sumie żadnych efektów, ale rano zauważyłam, że faktycznie moja skóra wygląda na odżywioną i bardziej nawilżoną. Stała się gładka i miękka w dotyku.
Produkt przyjemnie pachnie, świeżo.  Fajnym pomysłem firmy było stworzenie maseczki na każdy dzień tygodnia, dzięki temu można stworzyć sobie coś w rodzaju harmonogramu pielęgnacji cery.



Podsumowując, maseczka spodobała mi się ze względu na formę oraz działanie. Na prawdę na mojej mieszanej cerze spisała się bardzo dobrze odżywiając ją i regenerując. Jedynym minusem jest jej lepkość, ale jeśli wklepiemy co się da i zmyjemy pozostałości - efekt jest super. Polecam stosować ją wieczorem, można również ją schłodzić, wtedy jest idealna na gorące dni.
Myślę, że sięgnę po kolejne dni tygodnia ;)

Nesti

ps. proszę zignorujcie moje piękne paznokcie 

22 komentarze:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, ale chętnie wypróbuje . :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam tej maseczki, ale z chęcią bym wypróbowała ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda zachęcająco :) Uwielbiam takie maseczki, więc rozejrzę się za nią w sklepie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, przekonałaś mnie do jej kupna, właśnie mam podobną cerę jak ty, idealnie by sie nadała na wakacjyjne oczyszczenie skóry<3
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana <3
    pozdrawiam, buziaczki <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  5. Może będąc w drogerii dorzucę ją do koszyka :)

    226837

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnam zacząć stosować takie maski, ale nie mam pojęcia od czego zacząć.
    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znałam wcześniej :)

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze czytam o tej masce<3
    co powiesz na wzajemną obs?
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o niej, ciekawe czy jest dobra na cere trądzikową?
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda obiecująco i ciekawe jest to ze na każdy dzien tygodnia :)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o niej nie słyszałam, ale jak ją dorwę to chętnie przetestuję :)
    Obserwuję! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam jej wcześniej ale chętnie wybróbuję :)
    theblondradiant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam wcześniej tej maseczki ;)
    Obserwuję i mam nadzieję na rewanż ♥
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybyś nie napisała o paznokciach to nawet bym nie zwróciła uwagi :D

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio używałam tej maseczki i widziałam jej efekty, chociaż w moim przypadku nie były duże.

    Pozdrawiamy i zapraszamy do obserwacji <3
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz napotkałam taką maseczkę, wygląda zachęcająco :D zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znałam :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nowy post, zapraszam ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny produkt który bardzo chętnie wypróbuję po Twoim poście :D

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna :D Muszę jej poszukać. Obserwujemy;p? Masz świetnego bloga.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, ale wydaje się naprawdę ciekawa :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Zawsze odwiedzam blogi i odwdzięczam się za komentarze ♥ SPAM*
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ale jeśli zaobserwujesz - napisz ♥
Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy ♥
Nesti ♥

*nie odpowiadam na komentarze nie dotyczące posta;
"Ładny blog zapraszam do mnie xyz.blogspot.com"

Może Ci się spodobać

update.

Hej! Dzisiaj chciałam wrzucić szybki post żeby znowu nie zostawiać bloga w czarnej dziurze zapomnienia ;) Ostatnie dni były dla mnie dość...