sobota, 19 marca 2016

My everyday face ♥

Hej! Znowu mnie chwilę nie było, ale po prostu nie miałam możliwości zrobienia zdjęć, a nie chciałam dodawać kolejnego posta z przemyśleniami.
W związku z tym, dzisiaj post kosmetyczny. ;)




My everyday face - czyli kosmetyki, które są dla mnie podstawą makijażu, które używam praktycznie codziennie rano - w pośpiechu przed szkołą. Zazwyczaj nie mam czasu na nic więcej.
Dla jednych może być to dużo, dla innych mało, dla mnie? w sam raz! Czasami mam ochotę na jakieś cienie, czy inne 'innowacje', ale zazwyczaj wygląda to tak:


Podkład Oriflame The One Everlasting Foundation. Ja mam odcień Porcelain (jeśli dobrze pamiętam to najjaśniejszy jaki jest). Jak widać zużyłam już ponad połowę buteleczki, więc mogę chyba coś o nim powiedzieć. Zacznijmy od krycia - określiłabym go jako półkryjący. Bardzo ładnie wyrównuje koloryt cery, ale nie przykryje dużych niedoskonałości. Nie podkreśla suchych skórek (czego nie znoszę) i utrzymuje się dość długo. Nie jest raczej mocno matujący, daje raczej efekt lekkiego nawilżenia. Ogólnie jestem z niego zadowolona i myślę, że kupię kolejny raz. (cena ok 20zł - ceny wahają się w zależności od katalogu)

Kolejnym krokiem jest dla mnie korektor pod oczy. Niestety jeśli go nie użyję przynajmniej dwie osoby spytają mnie czy wszystko ok, bo wyglądam mizernie...
Illuskin Concealer, również The One, Oriflame, nie mogę znaleźć odcienia, ale jestem pewna, że to ten najjaśniejszy. Co mogę o nim powiedzieć? Na pewno jest bardzo wydajny! Potrzebujemy jedynie kropelki. Dobrze rozjaśnia, nie wysusza, trzyma się. Jak dla mnie, sprawdza się. (cena ok 15 zł)


Następnie pudruję twarz. No i tutaj nie będę już aż tak zadowolona.
Catrice All Matt puder do twarzy. Kupiłam go, bo pamiętałam, że kiedyś go używałam i było ok, no i nadal jest ok, ale chyba moje oczekiwania poszły w górę. Niestety porównuję go do pudru z Maybelline Affinimat i muszę przyznać, że nie dorównuje mu. Fakt, utrzymuje się długo i matuje skórę, ma też miłą konsystencję, ale nie zapewnia żadnego dodatkowego krycia (jak robił to Affinimat) i jest widoczny na twarzy. Myślę, że zużyję to opakowanie i wrócę do Maybelline (cena ok. 15zł)



Następnie używam paletki z Makeup Mevolution o której już pisałam TUTAJ, więc nie będę się długo rozwodzić. Bardzo ją lubię i myślę, że posłuży mi jeszcze długo. Zazwyczaj używam matowego bronzera do lekkiego wykonturowania twarzy i wybranego różu/rozświetlacza delikatnie na kości policzkowe.


Kolejnym krokiem są oczy. Kredką Maybelline The Colossal Kajal maluję górną linie wodną, żeby zagęścić i podkreślić rzęsy. Jest to jak na razie najlepsza kredka do tego jaką znalazłam. Utrzymuje się i prawie wcale nie rozmazuje. (cena ok 10 zł)


Na koniec szybkie muśnięcie rzęs tuszem Oriflame The One Eyes Wide Open - mój zdecydowany ulubieniec, zawsze do niego wracam. Idealnie 'otwiera oko' dzięki swojej szczoteczce. Bardzo ładnie podkreśla rzęsy w zewnętrznym kąciku, ładnie podkręca i pogrubia. O tym tuszu mogłabym mówić godzinami, ale może tyle wystarczy. Gorąco polecam. (cena ok. 17 zł)

No i to tyle! Tak wygląda mój codzienny makijaż. Napiszcie w komentarzach czego Wy używacie i bez czego nie wyobrażacie sobie makijażu - jestem ciekawa ;)

Trzymajcie się ciepło
Nesti ♥

25 komentarzy:

  1. Miałam ten podkład i korektor z Oriflame. Z podkłady byłam średnio zadowolona, ale korektora używam do tej pory i zamierzam kupić kolejne opakowanie, bo jest na prawdę świetny! :)
    Mój blog♥
    Bardzo proszę o kliki w ostatnim poście! Jeśli będę mogła się odwdzięczyć pisz śmiało! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, korektor wart polecenia ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny post, tak jak cały blog :)
    Zapraszam do mnie majkavv.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz z Wibo u mnie odpada.... nie lubię owej marki. Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tusz jest z Oriflame, nigdy nie używałam tuszu z Wibo ;)

      Usuń
    2. hm a widzisz zdjęłam soczewki i nie dowidzę marki xd

      Usuń
  4. Ta paletka ma śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kosmetyków których uzywasz ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna paleta!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie tusze z Oriflame, z tej serii są świetne :) Zaciekawiłas mnie paletką ^^
    Na bloga na pewno będę częściej zaglądać, bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, czekam na kolejny z niecierpliwością :) <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jak na razie trzymam się maskary 2000 calori jak dla mnie jest genialna, próbowałaś ? :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam, ale słyszałam same pochwały więc pewnie się skuszę ;)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawe kosmetyki! :) Jeśli chodzi o mój codzienny makijaż to używam jedynie tuszu i kredki :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wypróbuje ten podkład z oriflame. Sama często zamawiam różne produkty i zawsze jestem zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. w sumie nie korzystalam z zadnego produktu które wymieniłaś, tusz mnie zaciekawił :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkład i tusz są świetne, ja również używam tych produktów :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna paletka! A korektor mi się spodobał, nigdy nie miałam kosmetyków z Oriflame :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam sporo dobrego o tym podkładzie ;) Fajny post!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam okazji testować żadnego z tych kosmetyków :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków, jeszcze ich nie znam za bardzo. :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Zawsze odwiedzam blogi i odwdzięczam się za komentarze ♥ SPAM*
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ale jeśli zaobserwujesz - napisz ♥
Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy ♥
Nesti ♥

*nie odpowiadam na komentarze nie dotyczące posta;
"Ładny blog zapraszam do mnie xyz.blogspot.com"

Popularne posty