O mnie

Już nie nastolatka, choć ciągle dzieciak w duszy. Pasjonuje się życiem. Interesuje się aktorstwem, filmem i teatrem. Lubi robić zdjęcia, gotować, czytać i wywijać salta. Uwielbia koty i kawę.
Ma milion pomysłów na minutę, wszystkiego chce spróbować. Nie potrafi też streścić siebie w paru zdaniach, więc zapraszam do czytania bloga. ;)
kontakt:
itsnesti@gmail.com

czwartek, 20 sierpnia 2015

Lakiery Ingrid.


Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was, jak już pewnie zauważyłyście, z recenzją lakierów do paznokci marki Ingrid Cosmetics. Jest to seria Estetic. 
Ostatnio musiałam niestety wyrzucić większość moich starych lakierów. Tak więc musiałam szybko uzupełnić moją kolekcję. ;) Wybrałam się do Hebe i na wyprzedaży znalazłam właśnie takie. Kosztowały ok 6zł.


Do tego, zupełnie przypadkiem wmieszał się jeden lakier z Catrice. Miałam nie wspominać o nim w tym poście, ale okazał się fantastyczny, więc stwierdziłam, że jednak go dołączę.


Aplikatory. Lakiery Ingrid mają całkiem szerokie pędzelki (chociaż nadal nie przebiły JOKO). Dobrze rozprowadzają produkt. Ogólnie, sprawują się zadowalająco.
Natomiast lakier Catrice ma niestety cieńszy pędzelek co nie jest do końca wygodne. Poza tym, w produkcie Ingrid pędzelek jest spłaszczony, co pozwala na lepsze przyleganie do paznokcia; Catrice - okrągły.




Tak wyglądają wszystkie lakiery po nałożeniu jednej warstwy. Jak widać czerwień i 'róż' od razu kryją całkiem nieźle. Powiedziałabym nawet, że czerwień wygląda idealnie już po pierwszej warstwie.



Tu już po drugiej warstwie. Wszystkie kolory wyglądają bardzo ładnie - nawet jasnoniebieski, co czasami sprawia trudność innym lakierom.
Co więcej, lakier nie odpryskuje. Zawsze mam z tym problem. Najwyraźniej moje paznokcie słabo 'łapią' lakiery, ale z tymi nie miałam problemu.


Czas schnięcia: Nie jest to 60 sekund jak przy niektórych lakierach, ale nie jest to też bardzo długo. Myślę, że schną przeciętnie. Przy tym ja, która zawsze 'ciapnie' mokry lakier, nie zrobiłam tego ani razu.
Łatwo się je zmywa, nie barwią płytki paznokcia (nawet bez użycia bazy). 


Na koniec, chciałam jeszcze Wam pokazać zmywacz do paznokci marki Essence. Pachnie o wiele lepiej niż zwykły zmywacz do paznokci i po zmyciu nim lakieru, moje paznokcie wydają się twardsze i nie łamią się tak szybko (a mam z tym problem). Chociaż może to być tylko złudzenie. W każdym razie, myślę, że warto go wypróbować bo kosztuje ok 6zł.


To tyle na dzisiaj, trzymajcie się ciepło
itsNesti ♥

13 komentarzy:

  1. Super lakiery. Najładniejszy chyba ten ciemny. Masz piękne paznokcie, zazdroszczę. Moja płytka paznokci przyjmuję lakier o ile można tak powiedzieć na pół dnia. Nie ważne jaki on był i za jaką cenę i tak rozpada się on po kilku godzinach i dodatkowo odbarwia mi płytkę. :/ Ale o dziwo paznokcie żelowe płytki mi nie psują i trzymają się tak długo dopóki nie ściągnie mi ich kosmetyczka :-)

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki! Podoba mi się ten bordowo-różowy, nie wiem jak go określić XD
    Świetna notka, szukałam ostatnio jakiegos dobrego zmywacza, dlatego teraz poszukam tego poleconego przez ciebie <3

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten bordowy lakier jest super! Ja nie umiem malować paznokci :) Na szczęście mam siostrę która profesjonalnie zajmuje sie manicurem wiec od czasu do czasu zrobi mi hybrydy czy żele :)

    Zapraszam na nowy post! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne kolorki <3

    Pozdrawiam i udanego dnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory! Bardzo ładnie się prezentują :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to za taką cene widzialam lepsze i wydają mi się po twoich zdjęciach, że są jednak chyba lepsze. Nie znam wg tej firmy wiec też nie wiem do końca . Kolorki ładne, spróbuj z golden rose ;)

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne kolory <3:)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  8. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne kolory lakierów!
    Masz bardzo ładny kształt paznokci, zazdroszczę.. :)
    Mój blog♥
    Zapraszam! ♥ Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :) Ja obserwuję, ponieważ Twój blog jest świetny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kolorki :)
    Zapraszam do mnie : blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zawsze odwiedzam blogi i odwdzięczam się za komentarze ♥ SPAM*
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ale jeśli zaobserwujesz - napisz ♥
Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy ♥
Nesti ♥

*nie odpowiadam na komentarze nie dotyczące posta;
"Ładny blog zapraszam do mnie xyz.blogspot.com"

Może Ci się spodobać

my bullet journal?

Hej, hej, witam ponownie! Dzisiaj chciałam pochwalić się moim nowym projektem/próbą. Mówię tu o moim własnym bullet journal'u. O...