wtorek, 14 lipca 2015

My fav breakfast ♥ letnie śniadanie

Hej!
Lato w pełni, mimo, że pogoda nie jest zawsze idealna. Jednak nie traćmy nadziei, jeszcze będzie za gorąco. ;)
Dzisiaj przychodzę z propozycją pysznego śniadania na te letnie dni.


Przepis jest bardzo prosty pyszny i nawet można powiedzieć, że zdrowy. Potrzebujemy tylko jogurt, musli/granolę (ja uwielbiam granolę z czekoladą) i dowolne owoce.
Tak na prawdę wrzucamy wszystko do miski, ale najlepszą zabawą (dla mnie) jest 'dekorowanie' czyli układanie wszystkich składników. Nieważne, że za chwilę wszystko wymieszamy ;)
Zazwyczaj jak pisałam o jakimś daniu, dodawałam zdjęcia krok po kroku, jak je wykonać. Jednak teraz stwierdziłam, że spróbuję czegoś innego... i tak powstał taki krótki filmik.
Mam nadzieję, że się spodoba ;)



To tyle ode mnie, wrócę niedługo, obiecuję ♥
Trzymajcie się
Stay positive 
itsNesti

9 komentarzy:

  1. M... Wygląda smakowicie! Na pewno spróbuje takiego śniadanka ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jestem po chorobie i na razie muszę być na diecie :( Ale jak już będę mogła to spróbuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie ;3
    poklikasz ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda, jednak z rana nawet jak mam wolne, to nie chce mi się robić śniadania.
    Muszę zmienić swoje poranne nastawienie i kto wie, może zrobię sobie takie dobre śniadanie ;>
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda rewelacyjnie :)
    Z chęcią spróbuje ♥
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią przygotuj sobie to :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik


    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolorowe i owocowe śniadania! *.*

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zawsze odwiedzam blogi i odwdzięczam się za komentarze ♥ SPAM*
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ale jeśli zaobserwujesz - napisz ♥
Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy ♥
Nesti ♥

*nie odpowiadam na komentarze nie dotyczące posta;
"Ładny blog zapraszam do mnie xyz.blogspot.com"

Popularne posty