O mnie

Już nie nastolatka, choć ciągle dzieciak w duszy. Pasjonuje się życiem. Interesuje się aktorstwem, filmem i teatrem. Lubi robić zdjęcia, gotować, czytać i wywijać salta. Uwielbia koty i kawę.
Ma milion pomysłów na minutę, wszystkiego chce spróbować. Nie potrafi też streścić siebie w paru zdaniach, więc zapraszam do czytania bloga. ;)
kontakt:
itsnesti@gmail.com

piątek, 25 lipca 2014

Blueberries ♥

Oj oj  co jest ze mną nie tak? Za każdym razem obiecuję sobie, że będę prowadzić tego bloga regularnie i w końcu stanie się czymś świetnym. Jednak zawsze moje obietnice kończą się po kilku tygodniach.
Powiedziałam sobie, że w wakacje w końcu się za to zabiorę. Zajęło mi to trochę czasu, ale jestem. :)
Nie mogę uwierzyć jaką frajdę sprawia mi pisanie tutaj i jak bardzo tego nie doceniam. Musze to w końcu zmienić.

No to może na (kolejny) dobry początek coś dobrego?
A mianowicie moje ulubione śniadanie! :)


Mówię o bardzo prostym i pysznym 'przepisie'.
Wystarczy trochę jogurtu naturalnego, płatki owsiane, miód i dowolne owoce. Ja uwielbiam borówki amerykańskie.
Nie ma w tym nic skomplikowanego wszystko wrzucamy do miseczki. Jedynym wyjątkiem są płatki owsiane, które prażymy chwilkę na patelni po czym wyłączamy i na ciepłą jeszcze patelnię dodajemy miodu. (Łyżeczka miodu na garść płatków) Mieszamy płatki żeby połączyć je z miodem i odstawiamy żeby wystygły. Wsypujemy do miseczki i gotowe.



 Zdrowo, prosto i smacznie! 
Mam nadzieję, że spróbujecie i dacie mi znać. :)
Napiszcie mi co Wy lubicie jeść na śniadanie, może się zainspiruję.

Stay positive ♥

5 komentarzy:

  1. Mmm ale mi smaka zrobiłaś! Na pewno zrobię. ;) Ja lubie jeść płatki haha ^^.
    Proszę o klikanie w linki tutajj i tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaadłabym :c
    dizajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszności :3

    http://dbamy-o-wlosy.blogspot.com/ zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. omomom pysznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Zawsze odwiedzam blogi i odwdzięczam się za komentarze ♥ SPAM*
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ale jeśli zaobserwujesz - napisz ♥
Każdy komentarz motywuje do dalszej pracy ♥
Nesti ♥

*nie odpowiadam na komentarze nie dotyczące posta;
"Ładny blog zapraszam do mnie xyz.blogspot.com"

Może Ci się spodobać

update.

Hej! Dzisiaj chciałam wrzucić szybki post żeby znowu nie zostawiać bloga w czarnej dziurze zapomnienia ;) Ostatnie dni były dla mnie dość...